sábado, 12 de mayo de 2007

Creación de Emprego de Calidade


Rocha propón a creación dun Parque Empresarial Tecnolóxico en Vizoño

Esta iniciativa estaría unida a unha nova entrada e saída da Autopista A-9




Abegondo, 12 de maio de 2007.- A Agrupación Progresista de Abegondo propón no seu programa para as elección municipais a posta en marcha dun parque tecnolóxico en Vizoño. O partido político que lidera o alcalde de Abegono, Juan José Rocha, cre imprescindible a creación dun polo de desenvolvemento que atraia empresas dedicadas as novas tecnoloxías, xa que son actividades creadoras de riqueza, non son contaminantes e demandan profesionais cualificados.

Rocha e o seu equipo aseguran que a zona sinalada do municipio ten unha situación estratéxica para a ubicación de un parque empresarial de estas características, xa que a construcción do Porto Exterior da Coruña vai xenerar unha grande actividade económica no norte de Galicia.

Xunto co parque tecnoloxíco, Rocha apunta, a construcción de unha entrada e saída da Autopista A-9 nesta parroquia de Abegondo. Este enlace coa vía de alta capacidade é o complemento imprescindible para a posta en marcha do parque e o desenvolvemento e modernización de todo o concello.



Por un Abegondo novo. Por un Abegondo para todos


http://www.apdabegondo.blogspot.com/

24 comentarios:

Anónimo dijo...

Xunto co plan urbanístico o poder dispoñer dun polígono é unha prioridade para a situación industrial e comercial deste concello. Noraboa por esta idea

Anónimo dijo...

A mín tamén me gustaría decir que me parece moi boa a idea de un parque tecnolóxico, porque a min persoalmente como cidadán que son do concello de Abegondo, non me gustaría ter un polígono industrial que fose contaminante, por eso non me acaba de convencer o que propón o PP no seu programa "reserva de solo para a creación dun parque empresarial de uso mixto", ¿que será eso de uso mixto? é que me temo que poidan meter industrias ou empresas contaminantes.

Anónimo dijo...

O de facer o parque ese está moi ben pero o que estades facendo co actual edil de Industria dame q pensar. Eu estaba decidida a votar por Rocha pero iso de quitar da xunta de governo a Giménez a 15 días das eleccións, pa poñer a Víctor paréceme patético. Non sigades os pasos de Santiso. Os cambios teñen q ser unha vez q se gañen as eleccións.

Anónimo dijo...

Home, todo e relativo, porque eu por exemplo diríache que visto dende fora a Gimenez e a algun/a mais xa os deberan de votar fai moitos meses,porque foi a baza que usou Santiso para desacreditar a corporación que presidía Rocha, xa que non tíña outra mellor, e Rocha aguantou sin quitalo da comisión de goberno en ningún momento. Pero é que ahora o Sr.Gimenez, mais coñecido como Lalo por todos, adícase a facerlle campaña a Santiso e a saír na prensa decindo que o mellor alcalde para Abegondo é Santiso...así que eu xustamente penso que o erro non esta en quitalo agora senon que estivo en non quitalo fai un ano a el e a algun/a mais nos so da comisión de goberno senon das funcións como concelleiros.
E permiteme "querida amiga" que dubide moito que ti tiveras pensado votar o sr.Rocha porque se fora así non defenderías tanto o Sr.Gimenez, que ca súa actitude e indefendible polo menos para os que si teñan pensado votar a Rocha.
Non se deben mezclar afectos con política.

Anónimo dijo...

Para Fátima:

Llevo días escuchando críticas teroces contra el PP, mismo en este foro. Desde mi lejanía política estoy llegando a la conclusión de que esas críticas son interesadas. ¿ Cómo se entiende si no, que esas críticas se centran solamente en el PP ? ¿ Acaso no se presentan más partidos a las elecciones ? ¿ Acaso todo lo que se hizo bajo el mandato del Sr. Santiso está mal ? ¿ Acaso a parte del partido, o mejor dicho, de la gente del partido con el que tú te presentas no estaba en aquel gobierno y no sabían que las cosas se hacian mal ? Si tan mal se estaba trabajando ¿ Por qué no lo denunciaron a todos los Abegondeses en aquel entonces, y ahora sí ? ¿ Qué hacía entonces la oposición ? ¿ Cómo es posible que todos los candidatos del PP sean reprochables ? ¿ Sólo son válidos los de APdeA ? ¿ Son los únicos válidos, con las manos limpias y nada que esconder ?

Por favor, respetemos a todos, dejemos que cada uno defienda su programa sin descalificaciones, puesto que ésto de verdad que es muy sospechoso.

Yo animo a todos los que lean esta nota y estén atónitos como yo, ante tanta crítica desmesurada por parte de APdeA, a que asistan, como haré yo, al mitin de fin de campaña del PP en la Flor De Montouto, el próximo día 25, puesto que en una invitación que ayer mismo se me entregó, dice que allí se comprobará quien dice la verdad y quien engaña. Yo asistiré como asistí a la presentación de APdeA y solamente con toda la información en nuestro poder, decidiremos libremente quien queremos que nos represente durante los próximos 4 años.
¡ Animémonos amigos ! ¡ E informémonos !
Sólo con datos podremos decidir en justicia y libertad.

Atentamente. Un/a Abegondes/a

Anónimo dijo...

Vistas as noticias do xornal de hoxe, empezamos a comprender o porqué des críticas tan feroces ó PP.

¡ Que vergoña !

Anónimo dijo...

Son a túa "querida amiga".Probablemente vote a Rocha só pa que non gañe Santiso. Só quero expresar q espero q non fagan coma él e se convirtan en máis do mesmo. Se Santiso voltou de Santiago foi porque xa non era tan guai estar alí sen ser "Ministro de Galicia" e non por outras persoas. E á persoa q nos convida ao mitin do PP, grazas pero non, grazas.

Anónimo dijo...

A ese anonimo,se tes tanto que pensar,como e que xa estas tan decidido a ir o cierre de campaña do pp,que e porque quizas dean mais de comer,pola orquesta,ou porque?.a maneira de traballar non e dando festas,ou poñendo mellor de comer,a maneira de traballar e ir polas portas das consellerias pedindo cousas,e que nadie chas cerre goberne quen goberne.non estirando mais a man do que da o brazo,e despois quedarlle a deber a todo o mundo.

Anónimo dijo...

Acabo de quedarme de unha peza, pq eu hoxe non puiden entrar na blog en todo o dia e agora encontrome con que alguen,se dirixe a min para facerme un lote de preguntas e pedirme un lote de explicacions sobre unha cadea de msxs na que eu nin entrara.
Anonimo/a, antes de nada decirche que hoxe tiven un dia moi ocupado,xa que pasei a mañan ensobrarndo papeletas e a tarde visitando os veciños de orto, asi que non tiña nin idea que habia tanto revuelo polo tema do concelleiro de Industria, pero bueno ala vai a miña resposta:
1-Decirlle que eu sempre que entro nesta blog me identifico co meu nome, e creo que nunca tiven nin teño pelos na lingua para decir o que penso, pero sin insultar a nadie, e mentres non insulte nin falte o respecto creo que teño dereito a liberdade de expresion xa que me ampara a Constitucion Española.
2-Agradecerialle que vostede tivera a misma valentia e puxera o seu nome e mais tendo en conta que se esta dirixindo a min como se me coñecera de algo, asi que se ese e o caso, poñase en contacto conmigo persoalmente e non sexa cobarde e se ampare nun anonimo para decir as cousas.
3-Di que estivo na presentacion da APdeA, e eu teño que decirlle que non mo creo, e se e que realmente estivo debeu ser polos pinchos, porque se me houbera escoitado falar a min saberia que o unico que fixen foi mencionar punto por punto as 6 criticas que o sr. Santiso fixo no seu mitin da casa Varela , nese no que escomenzou decindo que non ia falar nunca mal dos seus compañeiros e falou durante 20 minutos mal deles, e eu din a miña modesta opinion sobre eses 6 apartados,cos que eu evidentemente non compartia a opinion.
4-Respecto o tema das criticas interesadas, non sei o que se refire, o que eu lle podo aclarar e que as miñas polo menos, so teñen o interes de que os abegondeses saiban o que eu opino do que esta ocurrindo, pero ahi estan os veciños da miña parroquia para decir que o que eu lles digo sempre e que cada un debe votar a quen considere mellor, eu se vou con Rocha e porque me gustan mais as condicions que reune para ser alcalde pero os demais non teñen que pensar coma min nin moito menos. Outro interes podolle xurar que non teño, porque gracias teño a miña casiña, asi que non teño intereses urbanisticos, teño o meu traballo, asi que non teño intereses laborais, e teño unha vida equilibrada e feliz asi que non teño intereses persoais de ningun tipo.
O interes unico que me impulsa a meterme en politica e poder facer cousas por Abegondo e teña vostede ben claro que cando perda o animo por traballar pola xente do concello (se e que se da a situacion) eu vou ser a primeira en presentar a dimision e irme, non me vou quedar durante meses cobrando os plenos, as comisions informativas ou as comisions de goberno e non indo o concello para nada en toda a semana ou todo o mes.
5-Respecto a que as criticas so se centran no PP e non noutros partidos, podolle decir que sexa que sexa vostede que se dirixe a min tan alegremente como se me coñecera, non me coñece nin o mais minimo, porque a xente que me coñece sabe que eu son do PP de sempre e sin dubida moito mais que alguns dos que agora van nas listas do PP por Abegondo. Pero antes que ser ou non de ningun partido son persoa, e como persoa eu dinlle o meu apoio e a miña palabra a Rocha cando Juncal e compañia lle decian que ia ser o candidato do PP e despois cando as cousas se torceron e me ofreceu acompañalo na lista so fun coherente ca palabra que lle dira, e en todo caso, non creo que nada me oira decir publica nin privadamente unha critica feroz contra o PP, porque o que estou e decepcionada de como nos ignoraron as bases en Abegondo e de como actuaron co tema da impugnacion das listas, pero a palabra decepcion creo que non e unha critica senon unha expresion de un sentimento.
Asi que sigo sin entender porque se dirixe a min para preguntarme polas criticas sobre o PP e poque non se critica a outros partidos. Eu non critiquei directamente a ningun dos partidos que concurren as eleccions de abegondo, o que critiquei foi a algun candidato e para eso nin din o seu nome, e o que non podo criticar e a xente que nunca estivo no goberno de Abegondo e non se sabe como o faceria se governara, o candidato do PSOE nin siquiera o coñezo, e o do BNG coñezoo pero non ben o caso que faga valoracions persoais sobre el.
6-Respecto a se todo o que fixo Santiso estivo mal, evidentemente que non, nin que decir ten que en 10 anos faceria cousas mellores e outras peores, tamen so faltaria, pero en conxunto a min non me gustou o que fixo, a sua actitude de irse para mellorar politicamente e volver porque a aventura autonomica non lle saiu ben, en vez de apoiar o sea compañeiro Rocha, sin ir mais lonxe como esta facendo Paco Vazquez na Coruña con Losada, e tampouco me gusta o tipo de xestion municipal onde por facer obras importantes e que poidan dar votos, se estire o pe mais da manta e se queden a deber millon aqui e ali... esta e a critica que eu lle fago a Santiso.
7-Sobre se a xente da APdeA que estaba nese goberno, se sabian se as cousas se facian ou non mal, e porque non denunciaron daquela, creo que eso non mo deberia preguntar a min, senon o Sr.Rocha ou a Carlos que foron os unicos membros da comision de Goberno mentres estivo Santiso (Gemma xa e da era Rocha), eu so lle podo decir que entendo que se non denunciaron naquel momento foi por lealdade persoal e politica co seu compañeiro, nese momento xa concelleiro, e con anterioridade porque os que andiveron por cerca saben ou eso comentan que Miramontes tomaba moitas decisions pola sua conta porque el queria ter o control de todo.
8-Respecto o de qu facia entonces a oposicion, pois creo que o que fixo sempre "non opoñerse", a primeira vez que miramontes ten oposicion en Abegondo e agora antes nunca nadie se atrevia a toserlle siquiera.
8-Sobre como e posible que todolos candidatos do PP sexan reprochables e so validos os da APdeA, novamente lle digo que eu alucino, porque eu nunca dixen tal cousa publicamente, inda que agora que o menciona, podolle comentar que alguns deles non me gustan nin pouco nin moito:
O Sr.Santiso, non o menciono porque de sobre expliquei xa o que penso del.
A medica, non creo que sexa o mais "correcto" adicarse a ir polas casas facendo campaña e atendendo pacientes o mesmo tempo e recetandolles medicinas, cando non se trata de situacions urxentes e ela non esta traballando, e por certo a xente dase conta de que se volveu "moito mais agradable" nos ultimos 15 dias ¿un pouco sospeitoso verdade? e ademais que podo pensar de una muller que ia ir de nº 2 no PSOE, pero veu Santiso e ofreceulle o 2 do PP e pareceulle mais seguro e cambiou de bando no ultimo minuto.
Do numero 3 non vou opinar porque nos une unha relacion persoal e prefiro reservarme o que pense del para min mesma.
Da 4, pouco podo decir pq non a coñece.
Do 5, Zapata, igual que do 6, Pedro de Cos, igual que do 9 Noelia a filla de Manolito Carro, creo que non fai falta que diga nada, penso que ahi si que hai intereses de diversa indole e non nas nosas criticas.
Do 7 non opino que non o coñezo.
Do 8, non vou emitir comentarios porque creo que xa e mellor estar calados.
E do resto, salvo a Paquita e a Nazaret contra as que non teño nada e coas que ademais sigo mentendo unha relacion fluida non coñezo a ninguen asi que non opino, bueno menos de Aparicio o que me gustaria recordarlle unha cea en guisamo alo polo mes de novembro pasado e como puxo nela a Santiso (fai memoria aparicio)
Respecto a lista da APdeA, repito de novo, aqui non se trata de engañar a nadie, tamen opino que seguramente hai xente unha mais valida que outra pero dende logo todos temos un lote de ganas de traballar e facer cousas e ningun temos ningun interes persoal e creo que esto xa e unha baza importante. Se algun ten as mans sucias ou algo que esconder o que ten que facer o sr. Santiso e denuncialo e non decir no seu mitin que poderia lavar a varios da APdeA a charpela pero so de pikillo, sin probas.
9-Respecto o sospeitosa que resulta tanta critica e non defender o noso programa sin descalificar o contrario, informarlle que este sabado as 8 da tarde na casa Varela o alcalde vai explicar o noso, e digo noso porque todos aportamos o que quixemos nel, programa para os proximos 4 anos asi queda vostede invitado/a, a asistir e xa lle adianto que so se vai falar do programa e de nada mais.
10-Por ultimo respecto o do Fin de Campaña do PP o que hai que ir para ver quen di a verdade e quen engaña, so decirlle que e moi gracioso ver como miramontes non fai un mitin en toda a campaña, adicase a decir polas casas que el o que fai e politica constructiva e non destrucitiva como nos, que nunca nos vai criticar, e xusto curiosamente escolle o dia do peche de campaña para aclarar as dubidas cando durante toda a campaña e precampaña se lle pediu un debate publico e non nolo aceptou, porque asi o dia 25 diga o que diga xa non nos vai deixar opcion a responderlle, asi que o mellor o que fai en vez de aclarar nada e contar unhas cuantas mentiras mais decindo que non vos andamos e enganar e quedase tan ancho, vamos onte mismo en Vizoño nunha casi dixo que cando marchara o concello non debia un duro...e para atreverse a decir eso xa hai que ter cara, e senon que lle preguntes a Vidal de Sarandos que por pouco se arruina, ou a Grela o que tamen lle debia un pico, e a moitos mais que poderian dar fe das debedas que deixou.
Asi que por todo o esposto eu invitoo/a a vostede o noso mitin de presentacion do programa este sabado as 8 na de Vareala, e o cerre de campaña o dia 25 as 8 da tarde nos loureiros, e Santiso se ten algo que cdecir que diga antes dese dia e non de cobardicas esse dia para que non podamos defender a nosa honra.
Espero que lle quedaran claras todaslas dubias, porque creo que llas respondin unha por unha, e tamen espero que descubra quen se esconde tras ese anonimo e senon ten o valor suficiente para eso, polo menos que me diga porque se dirixe a min para preguntarme todas estas historias e non o nº1, o nº2 ou nº3????

Anónimo dijo...

Hola Fátima:

Siento mucho haberte incomodado con mi comentario de ayer, no era mi intención. Mis preguntas iban dirigidas a tí porque he visto en esta blog algún comentario tuyo y simplemente quería alguna respuesta, no intentaba culparte de nada, ni te conozco ni voy en ninguna lista, ni en nº1 ni de suplente siquiera, solamente soy un/a vecin/a que no intereso a nadie, sólo interesa mi voto, por eso sigo conservando el anonimato si me lo permites; por eso necesitaba las aclaraciones. Bien escuché yo que lo de las críticas feroces no fuíste tú, fué otro dirigente de tu partido, y no te critico tampoco por ir en su lista, faltaría más. ¿No dicen que vivimos en un país libre?
Lo que yo digo y pienso es que si tú no eres criticable por eso, ¿Por qué lo son los de los números de la lista del PP que tú mencionas? ¿Es que hay pruebas?
Cuando yo ayer me atreví a hacerte esas preguntas todabía no había leído la prensa y no me había enterado por la calle, y digo por la calle, no vayas a pensar que fué por ningún aspiante a político del trasfondo de la noticia, resulta que lo que se cuenta por ahí es que se está preparando la recalificación ilegal de una finca del propietario de un conocido almacén de materiales de construcción, amigo personal del concejal de obras, por eso necesitaban remodelar la comisión de gobierno.
Querida Fátima: tampoco te estoy culpando de ésto, si es verdad y pronto lo sabremos, el pueblo sabrá dar y quitar a cada uno lo suyo.

Anónimo dijo...

bueno estoy flipando con el "anónimo" que hace la invitación del mitin del PP. Por mucho anónimo que ponga, yo por su forma de expresarse ya se quien es y claro está es bastante conocido por todos y todas. ¿no os parece que tiene mucho interés porque se vaya al mitin??? Será que no fue capaz de decir las cosas y tiene que esperar ahora para decirlas????
que "personas" hay por el mundo más raras, espero que Abegondo no lo gobierne personajes asi.

Anónimo dijo...

El tema de Lalo, yo creo que el Sr. Rocha hizo lo correcto, lo que si digo también es que lo debió de cesar ya mucho antes, por lo menos cuando el propio Lalo expuso publicamente que defendia al candidato del PP, o sea a Santiso Miramontes. Yo la verdad no se que pintaba ya en las comisiones de gobierno. Sería para pasar información a Santiso? porque otra cosa no me cuadra.
La verdad que pensandolo bien, ya debería ser el propio Lalo quien cesara como miembro de la comisión de gobierno, así quedaría como un señor, pero ya veo que no lo es ni de coña.
O la verdad ya debió de cesar hace un año y pico.
Porque si os dais cuenta, como una persona que está diciendo que apoya al candidato del PP que hace entonces en comisión de gobierno con el Sr. Rocha?? la gente no se da cuenta o nos quieren hacer tontos, que no diga que Rocha lo cesó porque el se opuso en una comisión por un tema de una recalificación de terreno... pero bueno Lalo despierta que tu bien sabes que no fue por eso, que fue porque no apoyas al Sr. Rocha y apoyas a Santiso. No mientas Lalo porque con mentiras no se va a ningun Lalo, porque si fuera así porque no te cesó cuando "según tu" pasó eso, eh??

Anónimo dijo...

No os parece un poco extraño, q se cese a un miembro de la junta de gobierno a 15 dias escasos de las elecciones?? A mi personalmente si, independientemente que sea o no pro-santiso. Aqui hay gato encerrado

Anónimo dijo...

Queres decir Lalo encerrado, non?
O que non comprendo é como non o botaron antes, vaia incompetente!!

Anónimo dijo...

No querido/a, quiero decir ILEGALIDAD encerrada, aunque creo que ya es conocida por todo el mundo, menudo gobierno!! Eso si que es incompetencia, por no decir algo mas fuerte

Anónimo dijo...

Que bueno, este anónimo/a habla de ilegalidad, quisiera yo preguntarle por la ilegalidad de hace ya unos añitos, ya unos cuantos, con la presa de beche, porque querido anónimo/a está ILEGAL lo sabías??? Casualmente estaba el candidato del PP de alcalde. No creo que la ilegalidad venga por haber cesado a Lalo. Hay ilegalidades mucho más importantes como la que dije antes, y quiero dejar bien claro que no soy integrante del concello ni de ninguna lista de las nuevas en ningún partido político, simplemente soy de Abegondo

Anónimo dijo...

En respuesta al anónimo que dijo que la presa de Beche también estaba ilegal yo le contesto que ignoro si eso es así o no, pero en tal caso el beneficio es para todos los habitantes del ayuntamiento, no confundamos las cosas, la otra ilegalidad de la que se habla es para favorecer los intereses urbanísticos particulares de un amigo cercano del concejal de obras. ¿Qué se recibió acambio? ¿Qué recompensa recibimos los demás abegondeses por esa ilegalidad?

Anónimo dijo...

Bueno, sinto non haber contestado antes a o meu amigo/a anonimo, que se dirixe persoalmente a min non seus msxs, e tamen o resto de msxs xurdidas dente ese dia, pero e que non tiven internet ata hoxe (tiña o Pc estropeado), asi que ala van as respostas (e disculpade a ausencia de acentos ou tildes, pero e que polo que se ve o ordenador inda non vai ben de todo).
1-Decirlle amigo/a anonimo que a sua msx non me incomodou nin o mais minimo pq me preguntou todo con moita correccion, mais ben me "descolocou" que se dirixira a min tan directamente como se me coñecera e sin embargo, non se identificara.
2-Respecto o que me di sobre se hai probas en relacion co que menciono eu dos candidatos de Santiso, decirlle que sobre o que dixen da medica reafirmome sin lugar a dubidas pq agora nos (os da APdeA) estamos indo polas casas e contannolo os propios veciños e poderia dar datos mais concretos pero non nomes dos pacientes inda que os sei, pq estes pedironme confidencialidade,¿ou sera que vostede se atreve a pensar ou decir que os veciños de abegondo son uns mentireios ou que se inventan o das visitas medicas en campaña electoral????
Respeto os candidatos 5,6 e 9 e o que dixen deles, non vamos facer o tonto agora, que e de dominio publico de abegondo que teñen intereses particulares, ¿acaso nunca oiu vostede falar de unha urbanizacion concreta de limiñon, ou de unha casa con dudosa licencia...???
3-Noutra msx posterior falase do tema dunha recalificacion ilegal que foi a que obligou a remodelar a comision de goberno, e eu fagome unha sinxela reflexion ¿como pode un membro dunha comision de goberno decir diante da prensa que el o dia desa comision xa dixo que "ian acabar todos en Teixeiro" (textual da prensa) , e pensando esto seguir na comision e non presentar a sua dimision??? sera por aquelo de "cartiño, cartiño o bolsilliño..." e con esto o que me refiro e o diñeiro que cobra por estar na comision de goberno, non a outro diñeiro.
Poque eu podolle xurar a vostede que se un dia estou na comision de goberno e por firmar algo podo ter que acabar na carcel, non so non o firmo, senon que nese mismo intre presento a renuncia do meu cargo, pero polo que se ve algun ahora jodido porque o destituiron sae con esas ¿POR QUE SE REALMENTE E CERTO O QUE DI AGORA, COMO NON DIMITIU NESE MISMO INTRE E DIXOO TODO O QUE ESTA A DECIR AGORA?
Igual e que pensades que Rocha e tan tonto que a quince dias das eleccions se ia poñer a destituir a alguen se houbera gato encerrado, penso que mais ben foi pq non aguantaba mais con un membro na comision de goberno que o que se adicaba era a repartir "paraguas" polas casas e a colocar carteis do "enemigo politico de Rocha" apoiandoo abertamente, mentres Rocha o tiña que aguantar na sua comision de Goberno.
4-Decirlle que para non coñecerme como vostede di, paraceme un pouco "descarado" por decido dalgunha maneira, que se dirixa a min como "querida amiga", salvo que sexa vostede alguen moi afin a Santiso, pq este si que usa frecuentemente o de "querida amiga" inda que sexa para saudar a alguen que so viu diante duas veces.
5-Por ultimo en relacion a msx que di que ter a presa de Beche ilegal era algo feito en beneficio de todolos abegondeses, gustariame decirlle que xa esta demostrando que vostede non e da parte oriental do Concello, pq senon que lles pregunte os veciños de Vilacoba que lles parece o feito de que a presa estivese ilegal e sin facer as probas de resistencia a enchida de auga, e que un bo dia que estiveran tranquilamente na casa rompera o dique de contencion da presa e a auga inundara todo Vilacoba...ou os veciños de folgoso, expropiados e que inda non sabian con exactitude a onde chegaban os seus terreos e estaban sin acceso a eles...Claro que con que os de Abegondo ou Santirso teñan auga de traida xa esta, dan igual as ilegalidades, e mais incluso son beneficiosas, inda que a outros (Folgoso, Vilacoba) os poidan fastidiar ben.
Pensemos en todos, que os de Vilacoba e folgoso tamen pagamos impostos.

Anónimo dijo...

esa opcion de abrir unha entrada para autopista e un poligono xa a dixo miramontes antes de marchar asique non queiras ganar meritos ok???

Anónimo dijo...

Si, e a idea das pistas de paddel ¿quen lla copiou a quen?
E por certo, o da saida da autopista si que leva sendo idea de Santiso dende que empezou de alcalde, nadie o nega, o peor e que en 10 anos, repitea unha e outra vez no seu programa pero os de abegondo inda estamos sin saida.
E decir, que en calquer caso e totalmente normal que algunhas ideas se repitan de uns programas a outros por unha sinxela razon, pq o pobo o que se dirixen e o mesmo, todolos programas se dirixen o pobo de abegondo e este ten unhas necesidades que cubrir que detectan os distintos partidos e as que en ocasions lle dan similares solucion.

Anónimo dijo...

ACLARACION: Quero meter un comentario aclaratorio a unha parte dunha msx miña anterior que copio a continuacion ..."Respeto os candidatos 5,6 e 9 e o que dixen deles, non vamos facer o tonto agora, que e de dominio publico de abegondo que teñen intereses particulares, ¿acaso nunca oiu vostede falar de unha urbanizacion concreta de limiñon, ou de unha casa con dudosa licencia...???"...
No caso da candidata nº 9, Noelia Carro, decir que a candidata e ela, e non seu pai Manolo Carro, por se se puido prestar a confusion pola redaccion do meu msj anterior, e que empeza de novo en politica, e decir, nunca con anterioridade estivo vinculada a politica de Abegondo, e simplemente decir que se sae concejala ela tera o tempo suficiente o longo de 4 anos para demostrar a sua valia ou non, independientemente da que poudan ter ou non os seus familiares, asi que de partida doulle o beneficio da duda.

Anónimo dijo...

Si oohhhh

Anónimo dijo...

Claro que sí. Cada un vai ter que aguantar do seu. Incluido Noelia.

Anónimo dijo...

Noelia non vai a ter problema. O día 27 xa o vai a ter claro.